שבוע טיול שנתי

נשלח 16 במאי 2015, 12:45 על ידי Lee Van Spier

שבוע מיוחד היה לנו, התרגשנו לפני הטיול השנתי והתכוננו . בימים ראשון עד שלישי הרגשנו את ההתרגשות בכל פינה, קבענו סידורי שינה, תכננו הדרכות ופעילויות לטיול והייתה אוירה שמחה. את רביעי פצחנו בשחריות בהן ראינו שלכולם יש מים, אוכל וכובע ויצאנו לדרך , לנחל חיק. בדרך קצת שרנו ושיחקנו והיה גם הרבה רעש אבל רעש חיובי...

התחלנו את מסענו במורד הכרמל יחד עם האספים המלוים המסורים והיו לנו לאורך הדרך ארבע הפעלות יפות מאוד של ליאן, עמית שנקר, שחף וגוני. עשינו הרבה עצירות והגענו לחניון האגם ומיד עלינו לאוטובוס לגלעד. בגלעד חיכו לנו אבטיחים וקרטיבים, הקמנו אוהלים על הדשא ובאיזור הצביעה. די מהר התהווה לו מתחם אוהלים שלא היה מבייש שום פסטיבל . ההורים עמלו בחריצות ובמרץ על ארוחת הערב ואכלנו ארוחה מפנקת וטעימה יחד. שטפנו את כל הכלים כי זה היה תפקיד המרחב והתחלקנו לשחריות לסיכום היום ובדיקה מה שלום כולם. ילדי השחרית של לי זכו בביקור בביתו של לי בגלעד. לאחר הסיכום יצאנו לא"ש לילה בניצוחם של כמה מילדי בוגרים שעמלו קשה כדי שילדינו ישתפו פעולה בשקט. חזרנו מהמסע הלילי והילדים התארחו וארחו אחד את השני באוהלים השונים. השעות חלפו והגיעה שעת כיבוי האורות. היו ילדים שהתקשו להירדם והיו זקוקים לעזרה ותמיכה שלנו החונכים ושל הורים שהגיעו לישון עימם, אבל הלילה הסתיים טוב לכולם. בבוקר לאחר ארוחה קלה של שקשוקה וסלט, יצאנו לעין נילי יחד עם מרחב בוגר בהליכה לא פשוטה ומעט מתישה למרות שמזג האוויר היה לטובתנו. הגענו למעין הקסום ונחנו מעט לפני החזרה לקיבוץ. לא היה פשוט לטייל ביום השני מאחר והיינו גם עייפים מהיום הקודם. בגלעד נהנינו מכמ"ש, שש–בשים ופירגונים לטיול. סיימנו עייפים אך מרוציםומלאי חוויות.

רובינו הגדול נרדם בדרך חזרה והמשיך את התנומה אח"כ בבית.