8-12.12.2013

נשלח 14 בדצמ׳ 2013, 7:58 על ידי Uri Elasar

שבוע חורפי עבר עלינו וזה מילא את המרחב בהתרגשות, במעילים ובמטריות. בשחרית של אריאלה התחלנו את השבוע בחוויות מחופשת החנוכה. אחרי החופש הנפלא, היתה לכולם חזרה טובה לבית הספר ולשגרה. נראה כי הילדים שמחו מאוד לפגוש אחד את השני. שיחקנו "המטפחת", סיפרנו חוויות מארצות שונות בהן היינו, קיימנו דיון מעניין על נושא הדיון באסיפה והתחממנו עם תה צמחים. בסיכומי היום אנו שומעים את הסיפור "ניסים ונפלאות" ותמיד לפני הסיפור מנקים ומסדרים במרץ. ביום רביעי במקום טיול, עשינו נקיון בית ספר יסודי יותר,כולל תאים אישיים ולאחר מכן מי שרצה צפה בסרט  או יצר במרחב אמנות להנאתו. בכינוס כמעט שבת ביום חמישי, היתה המחזה קצרה ומוצלחת של כמה ילדים בעזרת יעל המורה בנושא שמירה על פרטיות, בנושא זה נעסוק שבוע הבא. כמו כן,שבוע הבא נחגוג יום הולדת לאורי ולעמית .ש. ובשיעור אנגלית , ביום שלישי נחגוג מסיבת אותיות לאחר שחקרנו כל אות ואות  .

אצל ארז בשחרית- חזרנו מחופשת חנוכה בשמחה (ומי שפחות בשמחה) וטעונים בכוחות מחודשים להמשך הדרך. החורף סוף סוף הגיע ואיתו גם הוירוסים, ההצטננויות ושאר סיבות להשאר בבית. מרגישים בחסרונם של לא מעט ילדים... נאחל לכולם חורף בריא ושקט. בתחילת השבוע שמענו מהחוויות הרבות שעברו על הילדים בחופשה שכללו טיולים, סרטים, ביקורים משפחתיים ושלל ארועים  מעניינים וחווייתיים ביותר. בהמשך השבוע גם ביקרו בקופסא שלנו שני מאובנים שגלעד מצא בטיול המשפחתי שעשו בחנוכה. ביום שלישי דנו בנושא שעלה באסיפה, האם המבוגרים בביהס נשמעים לחוקים כמו הילדים והאם צריך להיות הבדל בניהם. היה מעניין מאוד לשמוע את הדעות השונות והמגוונות של הילדים. ביום רביעי ניצלנו הפוגה קצרה בגשמים ויצאנו לשחק מחבואים בחוץ עד שהגשם חזר... ביום זה לא יצאנו לטיול (בגלל מזג האויר) ובמקום עשינו נקיונות וסדר בביהס בצורה יסודית יותר מהרגיל. ביום חמישי חגגנו לבן יום הולדת וכמובן שזכינו לעוגת שוקולד טעימה. מזל טוב בן!

אצל אלון-  שי ועומר הכינו פעילות עם קרמבו והיה מאוד מצחיק וטעים. דיברנו על מקומות מעניינים בעולם והילדים הפגינו היכרות טובה עם אתרי תיירות שונים. נוצרות חברויות חדשות בשחרית וילדים יוזמים פעילויות ואחרים משפרים מעורבותם. בשיעור חשבון נפש,גוני אירגן פעילות יפה בה גם הכין עוגה מעולה. נשמח למתכון..

אנו מבקשים מאוד להזכיר לילדיכם היקרים להחזיר קופסאות אוכל ,מטריות וסווצ'רים הביתה ומאחלים לכולם סוף שבוע חמים ומשפחתי